جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تعامل بین دستگاه ها نقش مهمی در ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی دارد

تعامل بین دستگاه ها نقش مهمی در ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی دارد
سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران تأکید کرد: تعامل بین دستگاه ها نقش مهمی در ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی دارد.

به گزارش رسانه اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران؛ منصور حاجی در سومین جلسه شورای اداری شهرستان قرچک افزود: اتباع خارجی در استان تهران جمعیت قابل توجهی دارند ارائه خدمات به افراد چه ایرانی و چه اتباع خارجی نباید قطع شود و مباحث مرتبط را باید به طوری جدی پیگیری گردد.

حاجی اظهار داشت: ادارات ضمن بررسی قوانین و بخشنامه های مربوط به امور اتباع خارجی، پیگیری امورات مربوطه را با هماهنگی فرمانداری انجام دهند.

وی افزود : همه با مدنظر قرار دادن ابعاد مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی ناشی از حضور اتباع، همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.

سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران تصریح کرد: با توجه به ویژگیهای خاص منطقه، تعامل بین دستگاه ها نقش مهمی را در ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی خواهد داشت.

وی تاکید کرد: باید تمام دستگاه ها برای ارائه خدمات لازم همکاری کنند تا اوضاع اتباع سازماندهی شود و ما نیز امیدواریم با برنامه‌ریزی مدون، موضوع ساماندهی اتباع به مرحله انجام برسد.
۲۵ آبان ۱۳۹۸ ۱۲:۴۲
تعداد بازدید : ۱,۴۹۶
کد خبر : ۸۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید