جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

حضور سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران در شورای تامین شهرستان بهارستان

حضور سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران در شورای تامین شهرستان بهارستان
جلسه شورای تامین شهرستان بهارستان با موضوع ساماندهی اتباع خارجی ساکن در شهرستان بهارستان و با حضور مجتبی خانجانی فرماندار بهارستان و منصور حاجی سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران برگزار شد .

به گزارش رسانه اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران ، حاجی سرپرست اداره کل امور اتباع در ابتدا با بیان پاره ای از مشکلات ساماندهی اتباع مجاز و به ویژه غیر مجاز در کشور اعلام کرد : بررسی مشکلات و موضوعات مطرح شده در خصوص اتباع ساکن در شهرستان هایی که جمعیت بیشتری از اتباع را شامل میشوند ما را درصدد داشت که با برنامه ریزی دقیق تری به این مسائل بپردازیم که این خود مستلزم هماهنگی ها بیشتر اداره کل امور اتباع با فرمانداری ها است . 

 

وی همچنین افزود : از اعضای شورای تامین شهرستان بهارستان میخواهیم که حتمابا پروتکل ها و سیاست های کلان در خصوص اتباع و مهاجرین خارجی به ویژه اتباع افغانستانی آگاهی به روز تری پیدا کنند و در این مسیر مجموعه اداره کل امور اتباع می تواند همراهی های مستمری با فرمانداری بهارستان داشته باشد .

 

در پایان ، اعضای شورای تامین شهرستان بهارستان با ارائه دیدگاه ها و نظراتشان خواستار رسیدگی های بیشتری از سوی دستگاه های اجرایی به ویژه اداره کل اتباع استانداری تهران شدند.

۸ مهر ۱۳۹۸ ۰۹:۲۷
تعداد بازدید : ۱,۲۳۰
کد خبر : ۷۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید