جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
 

ارتباط مستمر با فرمانداری ها را در دستور کار قرار داده ایم

ارتباط مستمر با فرمانداری ها را در دستور کار قرار داده ایم
جلسه ی شورای تامین شهرستان دماوند با حضور، فرماندار شهرستان دماوند و سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران و اعضای این شورا برگزار شد .

به گزارس رسانه اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران ، منصور حاجی سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران با تاکید بر ساماندهی اتباع در این شهرستان اعلام کرد : در این حوزه که سیاسی و اجتماعی بیشتر تعامل برقرار می کنیم ودر کل برنامه هایی برای ساماندهی اتباع در این شهرستان خواهیم داشت .

 

وی افزود ، در مرحله اول برای این ساماندهی در جلسات شورای تامین شهرستان ها حضور خواهیم داشت و از فرمانداران دعوت کرده ایم برای آشنایی با نوع عملکرد در خصوص اتباع از نزدیک با برنامه های اجرایی اداره کل اموراتباع بازدید داشته باشند که تا کنون نتایج و آگاهی رسانی های اثر بخشی هم داشته است . 

 

منصور حاجی در پایان تاکید کرد، طبق برنامه های تدوین شده از سوی اداره کل امور اتباع استانداری تهران ایجاد رابطه ی مستمر با فرمانداری ها را در دستور کار خود قرار داده ایم  برای این منظور در حال برنامه ریزی کارگاه های آموزشی برای اعضای شورای تامین و مرتبطین با حوزه اتباع هستیم .

 

 

۱ مهر ۱۳۹۸ ۱۲:۱۰
تعداد بازدید : ۱,۳۸۰
کد خبر : ۶۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید