جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
 

بازدید فرماندار ورامین از اردوگاه اتباع خارجی عسگر آباد

بازدید فرماندار ورامین از اردوگاه اتباع خارجی عسگر آباد
حسین کاغذلو فرماندار شهرستان ورامین به همراه مراد طلب رئیس دادگستری ، تقوی معاون سیاسی انتظامی، حیدری بخشدار جوادآباد، تقوی ونکی بخشدار مرکزی با حضور در اردوگاه عسگر آباد از روند فعالیت این اردوگاه بازدید کرد.

به گزارش رسانه اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران ، حسین کاغذلو فرماندار شهرستان ورامین در جلسه ای که در جریان بازدید از اردوگاه اتباع خارجی عسگرآباد و با حضور اعضای شورای تامین شهرستان ورامین و منصور حاجی سرپرست اداره کل امور اتباع ومهاجرین خارجی استانداری تهرا ن  برگزار شد با تاکید بر بررسی شاخص های جمعیت اتباع در شهرستان ورامین و تخصیص اعتبارات اظهار داشت : با توجه به اینکه آمار نزدیک به یک سوم جمعیت درشهرستان ورامین را اتباع افغانستانی شامل میشود ، هزینه های زیادی برای خدمات در زمینه های مختلف را متحمل هستیم ، پیشنهاد میشود حتما در توزیع اعتبارات به این موارد دقت بیشتری شود . 

 

 

 فرماندار ورامین با بیان این مطلب که ارتباط فرمانداری ها با اداره کل اتباع یک ارتباط یک سویه است ، گفت : دستورالعمل ها از سوی اداره کل اتباع به فرمانداری ابلاغ میشود ، اما در همین حد باقی می ماند . در صورتی که فرماندار به عنوان رئیس شورای تامین شهرستان باید به تمامی قوانین و مقررات مربوط به حوزه ی اتباع اشراف داشته باشد و این جز با تعامل و ارتباطات دوسویه امکان پذیر نمی باشد . 

 

وی همچنین افزود : ارتباط میان فرمانداری ها و دستگاه های مرتبط با موضوع اتباع و اداره کل امور اتباع را اگر دوسویه کنیم به روند عملکردی سیاست های امور اتباع کمک بیشتری خواهد کرد و در نهایت میتوان از ظرفیت های شهرستان ها برای این موضوع حساس بهره وری بیشتری داشت.

 

وی در پایان اعلام کرد : هماهنگی همه ی  ما با توجه به اینکه زیر پرچم سیاست های وزارت کشور هستیم باید کانالیزه تر بشود ، در این صورت در جمع آوری اتباع غیر مجاز ، شناسایی و ساماندهی آنها و .... پیشرفت فزاینده تر ی خواهیم داشت .

 
۲۳ شهریور ۱۳۹۸ ۱۲:۴۴
تعداد بازدید : ۱,۷۲۹
کد خبر : ۵۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید