چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

مراسم معارفه سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران برگزار شد

مراسم معارفه سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران برگزار شد
آیین تکریم از خدمات منصور حاجی در سمت معاون سابق اداره کل و معارفه ی ایشان به عنوان سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران با حضور حمیدرضا گودرزی معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران برگزار شد .

به گزارش رسانه اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران ، حمیدرضا گودرزی معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران در مراسم معارفه ی منصور حاجی به عنوان سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران با اشاره به آشنایی چندین ساله با آقای حاجی اظهار داشت : شناختی که ازایشان دارم از همان سالهایی ست که هردو در وزارت کشور بودیم و ایشان را به خوبی و کامل می شناسم ، از همان زمان ایشان را به عنوان فردی زحمت کش ، مسئولیت پذیر و پیگیر امور می شناسم .

وی افزود :  در این مدت کوتاهی که به عنوان معاون در اداره کل امور اتباع بودند ، تلاش بسیار خوبی داشتند و البته موفقیتی که حاصل شده مرهون زحمات تمامی همکاران مجموعه اداره کل امور اتباع می باشد.

 

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران خطاب به روسای ادارات و کارمندان مجموعه اداره کل اتباع حاضر در مراسم ، تاکید کرد : انتظارمن از شما عزیزان این است ، با توجه به اینکه موضوع اتباع در مقایسه با موضوعات دیگر امنیتی که البته هرکدام وسعت زیادی دارند ، از حساسیت ویژه ای برخوردار است ، با توجه به این شرایط ، از مسائل حاشیه ای فاصله بگیرید و امور را با دقت بیشتری پی بگیرید .

 

در ادامه منصور حاجی سرپرست جدید اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران ضمن قدردانی از حضور گودرزی معاون امنیتی و انتظامی و اشرفی معاون امنیتی و انتظامی اعلام کرد : در این مدت کوتاهی که در مجموعه اداره کل اتباع در سمت معاون اداره کل مشغول بودم از تجربیات همکاران این اداره بسیار آموختم و جز تلاش و زحمت از آنها چیزی ندیده ام و در همین جا از همه ی این عزیزان کمال سپاس را دارم .

 

وی در پایان تاکید کرد : مسئولیت در حوزه ی حساس اتباع و مهاجرین خارجی آن هم در کلان شهر تهران که بیشترین آمار حضور اتباع را داراست ، مسئولیت خطیری ست که به سرانجام رساندن آن ، تنها با حمایت های معاون امنیتی استانداری تهران و همکاران با تجربه و شایسته ی  این اداره کل میسرخواهد شد .
۵ اَمرداد ۱۳۹۸ ۱۵:۵۰
تعداد بازدید : ۲,۶۵۸
کد خبر : ۵۵

نظرات بینندگان

ناشناس
0
0
0

انشالله،موفق،باشند،و تصمیم،قاطع،نسبت،به،مشکلاتی،که،اتباع،برای،هموطنان،ما،ایجاد،کرده‌اند،ساماندهی-خروجشان،از،کشور،هر،چه،سریعتر،اقدام،شود،بخاطراینکه،کشورشان،نه،جنگ،و امن،هست،برگردند،ماکهخصومتی،پدیدآورنده-نداریم،ماهم،حق،داریم،از،یارانه،ای،که،دولت،میدهد،خود ما،استفاده،کنیم،و باعث،تورم،گرانی،مسکن،نبودم-برای،جوان،ایرانی،

ناشناس
0
1
0

خواستار خروج اتباع غیر قانونی افغانستانی هستیم علاوه بر به خطر انداختن امنیت شغلی و زنان و کودکان ومسکن باعث اختلال در نظم شهری و عمومی هستند و باعث الودگی صوتی


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید