شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

بازدید سازمان پناهندگی نروژ از مدرسه شهدای گمنام

بازدید سازمان پناهندگی نروژ از مدرسه شهدای گمنام
نمایندگان سازمان پناهندگی نروژ در امور آموزش به همراه نماینده اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی در امور بین الملل و همچنین نماینده آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از مدرسه شهدای گمنام اسلامشهر بازدید کردند .
به گزارش رسانه اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران ، ریستو ایهالنین مشاور آموزشی منطقه ای سازمان پناهندگی نروژ از مدرسه شهدای گمنام در شهرستان اسلامشهر به منظور بررسی مشکلات آموزشی بازدید به عمل آورد . 
مدرسه شهدای گمنام دارای 6 کلاس و آماری بالغ بر 152 دانش آموز (51 دانش آموز دختر ، 101 دانش آموز پسر ) است ، که 135 نفر از آنان دانش آموزان افغانستانی می باشند ، و تاکنون هر کدام از 6 کلاس این مدرسه برای یک پایه تحصیلی به آموزش می پردازد .
گفتنی است ، در این بازدید چند ساعته  مشکلات عدیده این مدرسه اعم از شرایط ساختمانی مدرسه ، روش های آموزشی و سنجش مهارت های این دانش آموزان مورد بررسی قرار گرفت .
همچنین ، نماینده سازمان پناهندگی نروژ در خصوص تجهیزات و امکان بهسازی مدارس اعلام کرد : در زمینه های آموزشی و بهداشتی این سازمان قصد دارد کلاس های سواد آموزی برای افراد زیر 18 سال و همچنین شرایط برقراری کلاس های آموزشی با موضوع مهارت های زندگی و بهداشت را برای اولیا و مربیان در تمامی مدارس فراهم نماید.
۷ خرداد ۱۳۹۸ ۱۳:۱۷
تعداد بازدید : ۱,۴۹۳
کد خبر : ۴۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید