پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
 

همدانی در مراسم معارفه مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی : درخواست بنده از مجموعه اداره کل اتباع پیشرفت امور است

همدانی در مراسم معارفه مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی :  درخواست بنده از مجموعه اداره کل اتباع پیشرفت امور است
طی حکمی از سوی استاندار تهران و در مراسمی با حضور معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران، سعید بیات به عنوان مدیرکل جدید اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران معرفی و از زحمات سید مجتبی فاطمی تقدیر به عمل آمد.

همدانی در مراسم معارفه مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی :

درخواست بنده از مجموعه اداره کل اتباع پیشرفت امور است

 

طی حکمی از سوی استاندار تهران و در مراسمی با حضور معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران، سعید بیات به عنوان مدیرکل جدید اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران معرفی  و از زحمات سید مجتبی فاطمی تقدیر به عمل آمد.

      به گزارش پورتال رسمی  اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران، مراسم معارفه مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان تهران با حضور محسن همدانی معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران و مجموعه مدیران و کارکنان این اداره کل برگزار شد.
     در این مراسم محسن همدانی برای سعید بیات به عنوان مدیرکل جدید آرزوی موفقیت کرد و گفت: درخواست بنده از جناب آقای بیات و مجموعه اداره کل اتباع پیشرفت و ساماندهی بیشترامور اتباع استان تهران است .

معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران با اشاره به نیاز بهینه سازی امور محوله تاکید کرد: برخورد صحیح با ارباب رجوع، رعایت رفتار و اخلاق اسلامی سرلوحه همه وظایف و امور محوله کارکنان اداره کل اتباع است.

      همچنین در ادامه سعید بیات مدیرکل اموراتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران با بیان اینکه اقدامات خوبی طی سه سال گذشته در حوزه اتباع استان تهران انجام شده ، گفت: ان شاالله بتوانیم با هماهنگی کامل در پیشرفت امور و انجام وظایف محوله موفق عمل نماییم.

 وی کار برای اتباع و مهاجرین و پناهندگان را عبادت دانست و ابراز داشت: همین خدمات و دستگیری از افرادی که غریب هستند و فقط امیدشان به خداست برای ما عاقبت به خیری خواهد داشت.
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ ۱۷:۰۰
تعداد بازدید : ۱,۲۶۳
کد خبر : ۳۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید