جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

سیدمجتبی فاطمی سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران : پایان آذرماه آخرین فرصت شرکت در طرح آمایش 12 می باشد

سیدمجتبی فاطمی سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران : پایان آذرماه آخرین فرصت شرکت در طرح آمایش 12 می باشد
سیدمجتبی فاطمی سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران : پایان آذرماه آخرین فرصت شرکت در طرح آمایش 12 می باشد. به گزارش پورتال رسمی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران، سیدمجتبی فاطمی سرپرست این اداره کل با بیان اینکه آخر آذر ماه سالجاری پایان فرصت اتباع افغانستانی دارای کارت آمایش 11 برای شرکت در طرح آمایش 12 می باشد ، گفت : افرادی که در مهلت تعیین شده در آمایش جدید شرکت نکنند و نسبت به تمدید کارت اقامت خود اقدام ننمایند ، غیرمجاز محسوب خواهند شد .

سیدمجتبی فاطمی

سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران :

پایان آذرماه آخرین فرصت شرکت در طرح آمایش 12 می باشد

 

   به گزارش پورتال رسمی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران، سیدمجتبی فاطمی سرپرست این اداره کل با بیان اینکه آخر آذر ماه سالجاری پایان فرصت اتباع افغانستانی دارای کارت آمایش 11 برای شرکت در طرح آمایش 12 می باشد ، گفت : افرادی که در مهلت تعیین شده در آمایش جدید شرکت نکنند و نسبت به تمدید کارت اقامت خود اقدام ننمایند ، غیرمجاز محسوب خواهند شد .

ایشان با اشاره به رویکرد  و هدف آمایش 12 اظهار داشت : این طرح با هدف ساماندهی ، شناخت ابعاد جمعیتی ، تغییرات ، قابلیت ها ، آسیب پذیری ها و نیازمندی ها در هر ساله انجام می پذیرد .

سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران با ذکر اینکه تمدید اقامت قانونمند اتباع خارجی مشمول طرح  فقط از طریق صدور کارت شناسایی معتبر انجام می شود، افزود: فراهم نمودن زمینه لازم برای ارائه تسهیلات مربوط به اقامت ، اشتغال ، آموزش و خدمات درمانی و خدمات بانکی و تعیین دقیق جامعه آماری پناهندگان جهت ارائه به مجامع بین المللی از اهداف این طرح می باشد .

سیدمجتبی فاطمی در ارتباط با مشمولین این طرح ابراز داشت : دارندگان کارت هویت 10 و آمایش 11 و دارندگان برگه تردد معتبر اصلاحات و تغییرات (به استثناء برگه های تردد 90 روزه بازگشت بدون حمایتی) می توانند در این طرح شرکت کنند .

وی با اشاره به اینکه جهت تخفیف عوارض شهرداری برای اقشار آسیب پذیر مساعدت های لازم به عمل آمده است افزود : شناسایی اقشار آسیب پذیر و احراز وضعیت آنها در سطح استان تهران از دو سال قبل آغاز و بیست گروه از این دسته افراد شامل تخفیف عوارض شهرداری می باشند که در صورت مراجعه نسبت به انجام امور اداری آنان اقدام خواهد شد .
۱۸ آذر ۱۳۹۶ ۰۹:۵۷
تعداد بازدید : ۱,۷۱۲
کد خبر : ۲۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید