پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

اولین دیدار سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران با خانواده شهدای مدافع حرم

اولین دیدار  سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران با خانواده شهدای مدافع حرم
سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران در اولین دیدار با خانواده شهید مدافع حرم گفت: وعده صادق، انتقام خون شهدای مقاومت از جمله شهدای فاطمیون بود
وعده صادق انتقام خون‌شهدای مقاومت بود.
سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران در اولین دیدار با خانواده شهید مدافع حرم گفت: وعده صادق، انتقام خون شهدای مقاومت از جمله شهدای فاطمیون بود.
 به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران به همراه سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران، فرماندار پاکدشت و جمعی از همکاران این اداره کل با حضور در منزل شهید مدافع حرم《سید عیسی علوی》 با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفت و گو کردند.
در این دیدار احسان حیدری از مقام والای شهدا تجلیل و از مقام شهید مدافع حرم سید عیسی علوی از شهدای لشکر فاطمیون که در عملیات حمله هوایی نیروهای تروریست آمریکا به شرق سوریه به فیض شهادت رسید، قدردانی نمود و از سخن ماندگار آن شهید که گفت به سوریه آمده ام تا سرباز حضرت زینب (س) باشم یاد کرد.
حیدری ضمن تبریک حمله قهرمانانه موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع تروریستی نیروهای رژیم اشغالگر قدس، از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای نبرد انتقام جویانه "وعده صادق" و دفاع از عزت و عظمت ایران تشکر کرد.
وی در ادامه افزود: رزمندگان لشکر فاطمیون ادامه دهنده راه، اندیشه و مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هستند و نقش بسیار موثری در جبهه مقاومت و دفاع از حریم حرم داشته اند.
سرپرست اداره کل  امور اتباع و مهاجرین خارجی استان تهران خاطرنشان ساخت: تکریم و احترام خانواده های معزز شهدای 8 سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم که با صبوری و استقامت همواره پشتیبان رزمندگان اسلام بوده اند یک وظیفه می باشد.
ایشان با اشاره به صبر خانواده های شهدای فاطمیون گفت: اگر صبر خانواده های شهدای  فاطمیون نبود، مطمئنا این حماسه بزرگ شکل نمی گرفت.
گفتنی است این دیدار ها به صورت ماهانه و در راستای تقدیر از مقام شامخ شهدا و در جهت حمایت از خانواده ی آنها صورت می گیرد.
 
۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۲۶
تعداد بازدید : ۱۸۹
کد خبر : ۲۷۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید