شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۳

طرح جمع آوری اتباع غیرمجاز شهرستان ملارد

♦️سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران از آغاز طرح ضربتی جمع آوری اتباع غیر مجاز در شهرستان ملارد خبر داد.
🔷به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران، احسان حیدری سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران از شروع طرح ضربتی جمع آوری اتباع غیر مجاز در استان تهران خبر داد.
🔷وی افزود: این طرح در ابتدا از غرب استان تهران و شهرستان ملارد در روز یکشنبه مورخه ۸ام بهمن ماه سال‌جاری  به صورت میدانی آغاز شده است. 
🔷حیدری خاطرنشان کرد: طرح جمع آوری اتباع غیر مجاز شهرستان ملارد در راستای تسریع روند جمع آوری اتباع غیر مجاز استان تهران و بازگشت به کشور خویش به صورت میدانی و با همکاری اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران، فرمانداری ملارد، نیروی انتظامی، پلیس مهاجرت و گذرنامه غرب استان تهران و دیگر نهاد ها اجرایی شده است.
🔷وی همچنین اظهار داشت برابر ماده ۱۸۱ قانون کار، به کارگیری اتباع غیر مجاز در اصناف تخلف است و با افرادی که اتباع غیرمجاز را بکارگیری می کنند برابر قانون برخورد خواهد شد. 
🔷همچنین حیدری، در راستای اجرای طرح جمع آوری مذکور، اجاره منزل به اتباع غیر مجاز را نیز تخلف دانست.
🔷حیدری در پایان ضمن تشکر از فرمانداری شهرستان ملارد،پلیس مهاجرت و گذرنامه غرب استان تهران و نیروی انتظامی در راستای همکاری با اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران در طرح مذکور، خاطرنشان ساخت: این طرح تا جمع آوری کامل اتباع غیر مجاز در استان تهران ادامه خواهد داشت.
۸ بهمن ۱۴۰۲ ۲۳:۳۷
تعداد بازدید : ۳۰۸
کد خبر : ۲۶۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید