جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

طرح جمع آوری و بازگشت اتباع غیر مجاز استان تهران با همکاری فرمانداری ها پیگیری می شود.

طرح جمع آوری و بازگشت اتباع غیر مجاز استان تهران با همکاری فرمانداری ها پیگیری می شود.
♦️به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران، جلسه فرمانداری شهرستان قدس به ریاست وحید گلی کانی فرماندار قدس و با حضور یحیی رمضانی معاون استاندار و فرماندار کرج، خداداد کاشفی فرماندار فردیس، احسان حیدری سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران، سیروس دهقان شیری مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز و دیگر مسئولین در روز دوشنبه ۲۵ دی ماه سالجاری در فرمانداری شهرستان قدس برگزار شد.
♦️از اصلی ترین موضوعات مطرح شده در این جلسه، پیگیری اجرای طرح بازگشت اتباع غیر مجاز در استان تهران توسط فرمانداری ها، با محوریت سازمان ملی مهاجرت و اجرای آن توسط همه دستگاه های اجرایی بود.
۱۵ بهمن ۱۴۰۲ ۰۰:۲۶
تعداد بازدید : ۶۱۷
کد خبر : ۲۵۸

نظرات بینندگان

مهدی اکبری
0
6
4

با سلام. احتراما اینجانب در محله جماران حصارک اول حصارک دوم بن بست چهارم. دست راست قطعه آخر با جرثقیل کار می‌کردیم که طبق معمول افغانهای بی در و پیکر کار می‌کردند که در طول کار هر چه توهین و افترا و بد دهنی بود برای ما کردند و در آخر تخته هایی که زیر جک می‌گذاریم بنا بر اینکه می‌فروشند می‌گفتند مال ماست و به ما تهمت دزدی زدند. ترا به روح امام قسم این بی شعور ها را جمع آوری فرمایید. اجرکم عند ا....

رضا
0
0
0

استرداد اطباع در حرفه کاری من خیلی موثر بوده چون باعث اشتغال ایرانی ها شده ، به نظر من این کار خیلی برای اشتغال و اقتصاد وطنمان موثر میباشد بنده با چشم خودم شاهد این امر هستم با تشکر از کسانیکه این اقدام مفید را انجام می‌دهند.


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید