شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۳

🔷 مراسم تکریم و معارفه سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران برگزار شد.

🔷 مراسم تکریم و معارفه سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران برگزار شد.
♦️ در مراسمی با حضور معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران، احسان حیدری به عنوان سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران معارفه و از زحمات منصور حاجی تقدیر به عمل آمد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران، مراسم تکریم و معارفه سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران در روز شنبه 23 دی ماه سالجاری، با حضور محسن نایبی معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران، جواد خانی مدیرکل حوزه طرد سازمان ملی مهاجرت، سیدکمال سادات مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری تهران، سالار نوروزی مدیرکل حوزه ریاست سازمان ملی مهاجرت و جمعی از مدیران دستگاه های امنیتی، نظارتی و اجرایی این اداره کل برگزار شد.
♦️در این مراسم محسن نایبی ضمن تبریک حلول ماه رجب و ولادت امام محمدباقر، از عملکرد منصور حاجی در دوران تصدی تقدیر و تشکر به عمل آورد و برای حیدری به عنوان سرپرست جدید آرزوی موفقیت کرد. وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همکاران در سازمان ملی مهاجرت، با بیان این نکته که  ساماندهی در حوزه اتباع و هماهنگی دستگاه های ذیربط با همکاری سازمان ملی مهاجرت، باید از اهداف اصلی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران باشد، عنوان کرد: در راستای اهداف سازمانی نگاه متفاوتی نسبت به گذشته وجود دارد که اجرایی نمودن این اهداف نیازمند همکاری همه جانبه ی دستگاه ها و پیگیری موضوعات از جانب اداره کل اتباع تهران می باشد.
♦️در ادامه احسان حیدری عنوان کرد : ضمن تبریک ماه رجب و تشکر از استاندار محترم تهران، ریاست محترم سازمان ملی مهاجرت و  معاون محترم امنیتی انتظامی استانداری تهران،  پیگیری دستورات مقام معظم رهبری در حوزه اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران امری واجب و ضروری است که نیازمند همکاری و همراهی همه ی دستگاه های ذیربط و تلاش حداکثری همکاران می باشد.
از سوابق احسان حیدری می توان به معاونت اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران، مشاور و مدیر حوزه معاونت امنیتی و انتظامی استانداری تهران، معاون شهردار شهمیرزاد، کارشناس معاونت عمرانی وزارت کشور، نماینده استاندار تهران در اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی و.... اشاره کرد.
♦️در پایان  از زحمات منصور حاجی در مدت زمان مدیریتشان در اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران تقدیر و تشکر به عمل آمد. 
 
 
۲۶ دی ۱۴۰۲ ۰۸:۵۲
تعداد بازدید : ۸۶۷
کد خبر : ۲۵۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید