یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

با حضور فعالان اقتصادی اتباع خارجی استان تهران جلسه هم اندیشی پشتیبانی مواکب اربعین حسینی برگزار شد.

با حضور فعالان اقتصادی اتباع خارجی استان تهران جلسه هم اندیشی پشتیبانی مواکب اربعین حسینی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران جلسه پشتیبانی فعالان اقتصادی از مواکب اتباع افغانستانی  صبح روز دوشنبه سی و یکم  مرداد با حضور صادق رضادوست، مدیرکل اتباع وزارت کشور، و منصور حاجی مدیرکل اتباع تهران و رئیس کارگروه پشتیبانی از مواکب اتباع خارجی و تعدادی از همکاران ؛ در محل دفتر امور اتباع وزارت کشور برگزار شد.

در ابتدای این جلسه منصور حاجی رئیس کارگروه پشتیبانی از مواکب  اتباع خارجی به ارائه گزارشی از نحوه ثبت نام اربعین حسینی (ع)  اتباع افغانستانی و کمک و حمایت بمنظور تهیه اقلام   در طول مسیر جهت پذیرایی از زائران حسینی (ع) در حماسه بزرگ اربعین حسینی پرداختند.

صادق رضا دوست مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور نیز ضمن خیر مقدم به مدعوین و همچنین تسلیت ایام محرم، حماسه اربعین را یک رویداد بسیار مهم برشمردند که باید از ابعاد مختلف به آن توجه شود و  در رابطع با پشتیبانی از مراسم اربعین حسینی ، واکنش فعالان اقتصادی باید خودجوش و حمایت محور نسبت به هموطنان افغانستانی خود باشد.

در ادامه فعالان اقتصادی استان تهران بصورت داوطلبانه نسبت به حمایت های مالی جهت برگزاری باشکوه مراسم اربعین برای اتباع افغانستانی اعلام آمادگی کردند.
در پایان این نشست فعالان حوزه اقتصادی اتباع افغانستانی استان تهران به بیان مسائل و دیدگاه ها، مشکلات و معضلات موجود در حوزه اتباع و مهاجرین افغانستانی بحث و تبادل نظر نمودند.
 
۳۱ اَمرداد ۱۴۰۱ ۱۳:۳۹
تعداد بازدید : ۵۲۶
کد خبر : ۱۹۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید