جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدار دوستانه بین تیم های فوتبال مهاجر و هنرمندان ایران

دیدار دوستانه بین تیم های فوتبال مهاجر و هنرمندان ایران
به کزارش پورتال رسمی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران، تیم های فوتبال مهاجر و هنرمندان ایران در دیداری دوستانه در ورزشگاه تختی تهران به مصاف یکدیگر خواهند رفت .

دیدار دوستانه بین تیم های فوتبال مهاجر و هنرمندان ایران

       به کزارش پورتال رسمی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران، تیم های فوتبال مهاجر و هنرمندان ایران در دیداری دوستانه در ورزشگاه تختی تهران  به مصاف یکدیگر خواهند رفت .

     به همت اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران و برنامه ریزی های صورت گرفته و با مساعدت اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور، مقرر شد در یک بازی دوستانه، تیم فوتبال مهاجر متشکل از منتخب پناهندگان و مهاجرین افغانستانی مقیم ایران در روز جمعه بیست و هشتم مهر ماه از ساعت شانزده در زمین چمن شماره یک ورزشگاه تختی تهران مقابل تیم فوتبال هنرمندان ایران به میدان بیاید.

       در این راستا دومین جلسه هماهنگی و هم اندیشی برگزاری این مسابقه فوتبال در اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران به ریاست مدیرکل اتباع و با حضور معاون وکارشناسان این اداره کل و خبرنگاران وکارشناسان زبده ورزشی برگزار و مقرر شد نشست خبری و مطبوعاتی برای این مسابقه با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه انجام شود.

بنا براین گزارش، نشست خبری و مطبوعاتی مسابقه دوستانه تیم های فوتبال مهاجر و هنرمندان ایران در روز یکشنبه مورخه بیست و سوم مهرماه در محل این اداره کل برگزار خواهد شد.

گفتنی است سرمربی گری تیم مهاجر به عهده حسن روشن پیشکسوت فوتبال و باشگاه استقلال و تیم ملی می باشد که طی حکمی از سوی سید مجتبی فاطمی مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران به این سمت منصوب شد و علی نظری جویباری نیز سرپرست نمادین تیم پناهندگان می باشد.
۱۸ مهر ۱۳۹۶ ۱۲:۱۷
تعداد بازدید : ۱,۴۱۳
کد خبر : ۱۸

نظرات بینندگان

مهدی
0
0
3

واقعا عالیه این کارها باعث پیشرفت فوتبال مهاجرین میشود ممنون از لطف عزیزان


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید