پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

دوره مقدماتی آموزش خیاطی به بانوان پناهنده آسیب پذیر در مرکز چند منظوره خلیج فارس آغاز شد

دوره مقدماتی آموزش خیاطی به بانوان پناهنده آسیب پذیر در مرکز چند منظوره خلیج فارس آغاز شد
پروژه مشترک موسسه اقدام برای کاهش آلام بشر (AHS) با حمایت سازمان پناهندگی نروژی (NRC) و نظارت اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی، با محوریت مهارت‌آموزی خیاطی مقدماتی زنان پناهنده آسیب‌پذیر ساکن جنوب غربی استان تهران، در روز دوشنبه مورخه 5 اردیبهشت ماه 1401، آغاز شد.
پروژه مشترک موسسه اقدام برای کاهش آلام بشر (AHS) و سازمان پناهندگی نروژی (NRC) با محوریت مهارت‌آموزی خیاطی مقدماتی زنان پناهنده آسیب‌پذیر ساکن جنوب غربی استان تهران، در تاریخ 5 اردیبهشت ماه 1401، آغاز شد.
این کارگاه که 5 روز در هفته و  به مدت 2 ماه، در سالن چندمنظوره مرکز اداری و امور بین المللی خلیج فارس (سلیمانخانی)، برگزار می‌گردد، قصد دارد تا به آموزش خیاطی مقدماتی برای 20 زن پناهنده آسیب‌پذیر ساکن جنوب غربی استان تهران، بپردازد.
در اولین روز افتتاحیه این پروژه، موسسه اقدام برای کاهش آلام بشر، ضمن عرض خیر مقدم و خوشامدگویی به ذینفعان این پروژه، معارفه میان شرکت‌کنندگان و مربی دوره را برگزار نمود.
برخی از حاضرین این جلسه سابقه انجام خیاطی به‌صورت تجربی را داشتند و علاقمندی آنان برای فراگیری حرفه‌ای این فعالیت، جهت پیوند به بازار کار، محرز بود.
همچنین در بین این افراد، زنان سرپرست خانوار نیز حضور داشتند که برای تامین مخارج خانواده، نیازمند مهارت‌آموزی بودند.
پس از این جلسه معارفه، پرسش و پاسخی در خصوص متد دوره، سرفصل‌های دوره و همچنین قابلیت‌های کسب‌شده پس از شرکت در دوره، برای ورود به بازار کار، صورت گرفت.
۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۰۴:۳۹
تعداد بازدید : ۷۰۴
کد خبر : ۱۷۵

نظرات بینندگان

ناشناس
0
1
3

خداوند انشاالله هر روز بر اقتدار جمهوری اسلامی بافزاید


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید