جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تودیع و معارفه مدیرکل اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران

تودیع و معارفه مدیرکل اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران
در مراسمی با حضور معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران ، سید مجتبی فاطمی به عنوان مدیرکل جدید اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران معارفه و از زحمات مجید مؤمنی تقدیر به عمل آمد

                    همدانی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی :

وقتی دغدغه حل مسایل در میان مدیران باشد با هماهنگی امور پیش می رود

 

در مراسمی با حضور معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران ، سید مجتبی فاطمی به عنوان مدیرکل جدید اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران معارفه  و از زحمات مجید مؤمنی تقدیر به عمل آمد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجیاستانداری تهران، مراسم تودیع و معارفه مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان با حضور محسن همدانی معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط با این اداره کل برگزار شد.

در این مراسم محسن همدانی ضمن تقدیر و تمجید از عملکرد مجید مؤمنی در دوران کوتاه تصدی سرپرستی این اداره کل، برای فاطمی به عنوان مدیرکل جدید آرزوی موفقیت کرد و گفت: هماهنگی دستگاه هایی همچون اطلاعات، نیروی انتظامی، سپاه، آموزش و پرورش، وزارت کار و سایر دستگاه های ذیربط با اداره کل امور اتباع موجب دستیابی به اهداف شده است.

وی افزود:وقتی دغدغه حل مسایل در میان مدیران باشد با هماهنگی ها امور پیش می رود و با دست برداشتن از خواسته های صنفی بسیاری از امور محقق می شوند.

معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران با اشاره به اهمیت  تاثیرگذاری دفاتر کفالت و لزوم قوت آنها تصریح کرد: دفاتر کفالت موضوع برون سپاری واقعی را در اداره اتباع محقق می کنند.

در ادامه مجید مومنی  در مراسم تودیع خود  ضمن تشکر از همراهی همکاران، با اشاره به اقدامات انجام شده در این بخش، گفت: اداره اتباع استان تهران در گذشته فقط مجری دستورالعمل ها بود اما اکنون با ارائه طرح ها و راهکارهای کارشناسی به پایلوت کشوری تبدیل شده است.

همچنین در ادامه فاطمی مدیرکل جدید اداره کل اموراتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران با بیان اینکه اقدامات خوبی طی سه سال گذشته در حوزه اتباع استان تهران انجام شده است، گفت: این موضوع مسئولیت مرا در این اداره کل سنگین تر می کند و باید انرژی و زمان زیادی صرف کنیم تا به اندازه مدیران قبلی مجموعه عمل کرده و مثمر ثمر باشیم.

 
۸ شهریور ۱۳۹۶ ۱۰:۵۸
تعداد بازدید : ۲,۲۰۵
کد خبر : ۱۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید