سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

بازدید مدیرکل اموراتباع و مهاجرین خارجی سیستان و بلوچستان از اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران

بازدید مدیرکل اموراتباع و مهاجرین خارجی سیستان و بلوچستان از اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران
به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران، صبح روز سه شنبه مورخه ۱۴۰۰/۰۵/۰۵، نبی بخش داوودی، مدیر کل اموراتباع و مهاجرین خارجی سیستان و بلوچستان به اتفاق هیئت همراه طی جلسه ای مشترک در دفتر اموراتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران به ریاست منصور حاجی، مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران و با حضور احسان حیدری، معاون این اداره کل و همکاران به تشریک مساعی و تبادل تجربیات پرداختند و در ادامه از مرکز خدمات اداری خلیج فارس بازدید کردند.
۶ اَمرداد ۱۴۰۰ ۰۸:۴۸
تعداد بازدید : ۱,۹۷۱
کد خبر : ۱۵۱

نظرات بینندگان

غلام سخی « علیزاده»
5
1
3

عرض سلام و تمنیات نیک خدمت شما! غلام سخی «علیزاده» هستم من که کارمند دولت با حمله طالبان خانه و تمام مال و اموالم بدست طالبان افتاد و ما آوره شده ایم با خانواده ام می‌خواستیم از راه قاچاق به طرف ایران بیایم متاسفانه خانواده نتوانستن از مرز رد شوند وتنها خودم توانستم این طرف مرز رد مدت ۱۲ روز میشود که در تهران رسیدم و خانواده از اینکه پاسپورت هم ندارن و از راه قاچاق هم امکانش نیست از شما خواهشمندم برای من خانواده ام کمک کنید وپناه بدهید.

سیدمیرآغاموسوی
0
0
3

باعرض سلام واحترامات فراوان خدمت تمام سرورانی که درامروامورمهاجرین ومخصوصامهاجرین افغانستان مسدرخدمت هستندانشاالله صحتمندوسلامت باشید. بنده ازسال 1396 همراه خانواده ازطریق مرزهوایی به مشهدآمده وفعلا ساکن شهرمقدس قم هستیم ودرهمان سال 1396 جهت اقامت ازطریق دفترکفالت ثبت نام کردیم وبه ما، یک برگه ثبت سیستمی دادندلطفا میخواستم بدانم که سرنوشت ما به کجاخواهدرسیدآنهم بااین وضعیت تاسف بارکشورمان افغانستان که بی سروصاحب بوده وهست آیاازطریق این برگه ثبت سیستمی به ما کارت ویا پاسپورت داده میشود. تشکر.

ناشناس
0
0
0

سلام ماکارت امایش 16داریم ایرانشهرساکنیم میخواستیم گواهینامه بگیریم نمیده


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید