جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

افتتاح اولین مرکز فعالیت های فرهنگی هنری مهاجرین افغانستانی در استان تهران

افتتاح اولین مرکز فعالیت های فرهنگی هنری مهاجرین افغانستانی در استان تهران
اولین مرکز فعالیت های فرهنگی هنری مهاجرین افغانستانی در استان تهران به بهره برداری رسید.

اولین مرکز فعالیت های فرهنگی هنری مهاجرین افغانستانی در استان تهران به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت رسمی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران ، روز چهار شنبه ۲۵ مرداد ، آیین افتتاح  مرکز خدمات اداری خلیج فارس(سلیمانخانی) با حضور گسترده فعالان فرهنگی مهاجر و نمایندگان سازمان های حقوق بشردوستانه فعال در حوزه مهاجرین و مدیران این اداره کل برگزار شد.

محسن حبیبی ؛ مدیر مالی اداری اداره کل اتباع در این مراسم گفت: مرکز فعالیت های فرهنگی، هنری مهاجرین و یک سالن ورزشی با هزینه ساخت ، توسعه، بازسازی و تجهیز با اعتبار حدود ۲۵۰ میلیون تومان به بهره برداری رسیده که ۱۷۰ میلیون آن را کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل مساعدت نموده است .

وی همچنین از برنامه های در دست اقدام این اداره کل به تجهیز و تکمیل سالن ورزشی سرپوشیده در مرکز خدمات اداری وبین المللی خلیج فارس(سلیمان خانی) ویژه مهاجرین افغانستانی خبر  داد .

در این مراسم محمد حسین احمدی از فعالان فرهنگی هنری مهاجر به عنوان نماینده هیات امنای این مرکز  گفت: فعالیت فرهنگی از دریچه هنر قطعا تاثیرش چند برابر خواهد بود.

وی در ادامه افزود: هیات امنای مرکز فعالیت های فرهنگی، هنری مهاجرین متشکل از نخبگان و فرهنگیان مهاجر ساکن تهران است و سازوکار این مرکز بر مبنای تخصص خواهد بود که پذیرای نظرات کارشناسان هستیم.

شایان ذکر است که در متن این افتتاحیه از کتاب “در آغوش قلب ها” نوشته محمد سرور رجایی که حاوی اشعار و خاطرات مردم افغانستان است، نیز رونمایی شد.

 
۳۰ اَمرداد ۱۳۹۶ ۱۶:۴۴
تعداد بازدید : ۲,۰۰۲
کد خبر : ۱۳

نظرات بینندگان

ناشناس
0
4
1

چرا در اقشار اسیب پذیر مردان افغانی که با زن ایرانی ازدواج کرده اند هم هست چرا امتیاز ویژه ای به اینها داده اید ؟ به منظور افزایش تعداد مردان افغانی و فرزندان افاغنه و سپس تابعیت ایران دادن و تغییر هویت ایرانیها این کارهای احمقانه را انجام میدهید


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید