جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
به منظور جلوگیری ازمسدود شدن حساب ها:

اتباع خارجی جهت تکمیل مدارک هویتی خود به بانک های عامل مراجعه کنند

اتباع خارجی جهت تکمیل مدارک هویتی خود به بانک های عامل مراجعه کنند
بر اساس بخشنامه بانک مرکزی ، گشایش حساب و ادامه ارائه خدمات بانکی به تمامی مشتریان (اتباع ایرانی و خارجی) منوط به اخذ شناسه شهاب شده است و صدور این شناسه نیز مستلزم ارائه مدارک هویتی مشتریان به بانک های عامل می باشد.

      به منظور جلوگیری ازمسدود شدن حساب ها:

اتباع خارجی جهت تکمیل مدارک هویتی خود به بانک های عامل مراجعه کنند

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران، بر اساس بخشنامه بانک مرکزی ، گشایش حساب و ادامه ارائه خدمات بانکی به تمامی مشتریان (اتباع ایرانی و خارجی) منوط به اخذ شناسه شهاب  شده است و صدور این شناسه نیز مستلزم ارائه مدارک هویتی مشتریان به بانک های عامل می باشد.

در این راستا، تعدادی از بانک های عامل در تاریخ ششم بهمن ماه سالجاری اقدام به انسداد حساب های بانکی برخی از اتباع خارجی ساکن کشور نمودند که این اقدام، نارضایتی و تجمعات اعتراضی اتباع خارجی در برخی شهرها را به دنبال داشت .
البته، با پیگیری های به عمل آمده بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، فرصت یک ماهه ای را تعیین کرد تا اتباع خارجی مشتری بانک ها، در این بازه زمانی نسبت به تکمیل مدارک هویتی خود نزد بانک ها اقدام نمایند.
  با توجه به اهمیت موضوع و فرصت محدود تعیین شده و به منظور جلوگیری از وقوع انسداد حساب های بانکی، بدینوسیله به اطلاع اتباع و مهاجرین خارجی استان تهران می رساند در اسرع وقت برای مراجعه به بانک های عامل و تکمیل مدارک هویتی خود اقدام نمایند.

۲۱ بهمن ۱۳۹۹ ۱۵:۳۸
تعداد بازدید : ۱,۵۵۹
کد خبر : ۱۲۴

نظرات بینندگان

عزیزالله حیدری
0
0
6

باسلام فرق بین شماره اختصاصی وشماره فراگیرچیست من کارت آمایش دارم همون شماره اختصاصی رفتم پیامک راتمدیدکنم متصدی بانک گفت بازنمیکندبایدشماره فراگیربیاری دفترکفالت هم میگه شما اختصاصی همه چیت است والان موندم لطفاپیگیری کنید

اموردانشجویی
0
0
0

باسلام وخسته نباشیدطاعات عبادات قبول باشه..دانشجویانی که کدفراگیر9رقمی دارندومجوزاقامت دارن.بانک کلیه کارتهارومسدودکردن.بااین شرایط کروناوهمچنین کدفراگیرکه ازقبل داشته انددوباره بایدکدفراگیربگیرن.بی زحمت راهنمایی بسه ممنون میشم.واقعا300نفردانشجوخارجی میشه فرستادبانک بااین شرایطی که وجوددارد.


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید