شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
به مناسبت ایام فاطمیه و اولین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام، حاج قاسم سلیمانی؛

برگزاری مراسم طرح قرائت ختم قرآن کریم توسط قاریان اتباع به صورت مجازی(زنده)

برگزاری مراسم طرح قرائت ختم قرآن کریم توسط قاریان اتباع به صورت مجازی(زنده)
به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت و عزاداری حضرت فاطمه زهرا(س) و سالروز شهادت سرداردلها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران، طرح قرائت یک دوره ختم قرآن کریم را از طریق شبکه مجازی(اینستاگرام) به صورت زنده و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی با حضور قاریان اتباع و مهاجرین افغانستانی مقیم ایران برگزار کرد.

به مناسبت ایام فاطمیه و اولین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام، حاج قاسم سلیمانی؛

مراسم برگزاری قرائت ختم قرآن کریم توسط قاریان اتباع به صورت مجازی(زنده)

 به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت و عزاداری دخت نبی اسلام، حضرت فاطمه زهرا(س) و سالروز شهادت سرداردلها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران، طرح قرائت یک دوره ختم قرآن کریم را از طریق شبکه مجازی(اینستاگرام) به صورت زنده و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی با حضور قاریان اتباع و مهاجرین افغانستانی مقیم ایران برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران، در این مراسم که با حضور احسان حیدری، معاون این اداره کل برگزار شد؛ بیست و پنج نفر از قاریان شیعه و اهل سنت به قرائت یک دوره از قرآن کریم به صورت زنده (لایو) در فضای مجازی اینستاگرام در دارالقرآن محمد امین(ص) واقع در مرکز خدمات اداری گل تپه از ساعت ده تا دوازده ظهر پرداختند.

     بنا بر این گزارش؛ در این محفل قرآنی، ابتدا حاج آقای مهدوی از روحانیون شیعه اتباع افغانستانی و سپس مولوی سروری از برادران اهل سنت مهاجرین افغانستان مقیم ایران به ایراد سخنرانی پرداختند.

 در طرح قرائت ختم قرآن کریم که به همت واحد فرهنگی این اداره کل و با همکاری صمیمانه مسئولین و قاریان دارالقران محمد امین(ص) ویژه اتباع و مهاجرین در مرکز خدمات اداری گل تپه برگزار شد، علی رضا حسینی از قاریان نوجوان اتباع از شهرستان ری و استاد سید مرتضی ابدالی قاری بین المللی و از داوران برجسته قرآن از قاریان این مراسم معنوی بودند.

۱۳ دی ۱۳۹۹ ۱۶:۲۳
تعداد بازدید : ۱,۶۷۲
کد خبر : ۱۱۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید