جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
حیدری، معاون اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران:

توانمندسازی امور فرهنگی اتباع و مهاجرین در دستور کار است

توانمندسازی امور فرهنگی اتباع و مهاجرین در دستور کار است
احسان حیدری، معاون اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران در جلسه کارگروه فرهنگی، هنری اتباع با بیان این مطلب که توانمندسازی امور فرهنگی اتباع و مهاجرین در دستور کار این اداره کل است، اظهار داشت: اگر فرهنگ و هنر در جامعه اتباع و مهاجرین ارتقاء پیدا کند، در تمامی ابعاد، در جامعه هدف پیشرفت خواهیم داشت.

       حیدری، معاون اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران:

توانمندسازی امور فرهنگی اتباع و مهاجرین در دستور کار است

      

            احسان حیدری، معاون اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران در جلسه کارگروه فرهنگی، هنری اتباع استان تهران با بیان این مطلب که توانمندسازی امور فرهنگی اتباع و مهاجرین در دستور کار این اداره کل است، اظهار داشت: اگر فرهنگ و هنر در جامعه اتباع و مهاجرین ارتقاء پیدا کند، در تمامی ابعاد در جامعه هدف پیشرفت خواهیم داشت.

              به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران، معاون این اداره کل در جلسه کارگروه هم اندیشی با صاحب‌ نظران امور فرهنگی و هنری اتباع و مهاجرین مقیم استان تهران، افزود: در اجرای برگزاری اقدامات فرهنگی و هنری، به واسطه شرایط کرونایی و عدم شیوع کرونا، امور فرهنگی تعطیل نمی شود ولی برگزاری برنامه های فرهنگی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و یا به صورت مجازی قابل اجرا می باشد.

             وی خاطر نشان ساخت: این اداره کل در راستای شناسایی نخبگان و فرهیختگان جامعه اتباع و مهاجرین و ارتقاء شرایط فرهنگی و هنری در سطوح مختلف، از پیشنهادات و برنامه های همه صاحب نظران که قابلیت اجرایی داشته باشد، استقبال نموده تا با برگزاری این برنامه‌های متنوع فرهنگی، موجب ارتقاء و پیشرفت شود.

۱۰ دی ۱۳۹۹ ۱۵:۲۲
تعداد بازدید : ۱,۷۸۹
کد خبر : ۱۱۵

نظرات بینندگان

سید
5
0
2

دورد بر شما

س. م
۱۴۰۰/۰۵/۲۲
0
0
0

خط آخر این رو نوشتید: " وی خاطر نشان ساخت: این اداره کل در راستای شناسایی نخبگان و فرهیختگان جامعه اتباع و مهاجرین و ارتقاء شرایط فرهنگی و هنری در سطوح مختلف، از پیشنهادات و برنامه های همه صاحب نظران که قابلیت اجرایی داشته باشد، استقبال نموده تا با برگزاری این برنامه‌های متنوع فرهنگی، موجب ارتقاء و پیشرفت شود." پس عملی نمایید؛ بنده دانشجوی دکتری شیمی آلی و نخبه کشوری هستم و درخواست تابعیت دادم. اکنون شماره پرونده ام را که تشکیل شده رو میخواهم تا از شهرستان حضورا نیام در این شرایط سیاه کرونایی


م. س
0
0
0

سلام اینجانب درخواست تابعیت داده‌ و فرم های مربوطه را پر نمودم و خانم حجتی تشکیل پرونده داده‌‍اند. در این خصوص با آقای حیدری (معاونت محترم اتباع) صحبت نمودم و ایشان در جریان کار بنده هستند. قرار شد خانم حجتی شماره پرونده اینجانب را تلفنی به بنده اطلاع دهند تا دوباره در این وضعیت خطرناک کشور از شهرستان به تهران نیایم؛ الان بیشتر از 1 هفته است که حتی پاسخ تلفن را نمیدهند. مدارکم را حضورا تحویل داده‌ام و فرم‌های مربوطه را هم پر کردم. امکان برقراری تماس تلفنی با آقای حیدری محترم وجود دارد لطفا؟

م. س
0
0
0

ضمن تشکر از زحمات شما؛ ممنون میشم در این خصوص مساعدت فرموده و راهنمایی بفرمایید تا هر چه سریعتر امکان ادامه پرونده ام در بنیاد ملی نخبگان فراهم شود ان‌شاءالله. یا علی

م. س
5
0
0

ممنون از شما خدا خیرتان دهد

مریم علی نیا
0
0
0

سلام منومادر ایرانی که دوسال نین است برای فرزندم درخواست شناسنامه دادم با کد ملی ۵۹۱۹۸۸۷۱۱۷ اما هنوز خبری نشده خواستم بدانم ایا شناسنامه صادر شده است


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید